sobota, 25 listopada 2017

Krokus z zimnej porcelany

Witajcie w ten piękny dzień!
Czy u Was też dzisiaj wyglada słońce zza chmur?


Podczas wyjazdu w Tatry, naszła mnie Wena twórcza, i postanowiłam stworzyć z zimnej porcelany krokusa albo inaczej szafran (rodzaj roślin z rodziny kosaćcowatych)
A ten fakt, że należy do niego ponad 80 gatunków, może być wymówką dlaczego mój krokus tak mało przypomina ten ładny wiosenny kwiat. 







Zapraszam Was serdecznie na warsztaty z zimnej porcelany, które poprowadzę w Pracowni Three Wishes - 9 grudnia.
Czekamy na Was :)



Miłego dnia



Marina


Z artykułów dostępnych w naszym klepie wykorzystałam:


4 komentarze:

  1. Z początku myślałam Marina, że Ty prawdziwe krokusy w górach znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to dla mnie największa pochwała!!!! :)

      Usuń
  2. Krokus wygląda jak żywy 😉😉😉

    OdpowiedzUsuń