niedziela, 26 listopada 2017

Gościnna projektantka - SYLWIA :)


Zapraszamy na spotkanie z kolejną zwyciężczynią naszej zabawy.

 Jest nią SYLWIA :)



Oto, co sama mówi o sobie:

Dzień dobry :)

Bardzo dziękuję za zaproszenie. 



Kilka słów o mnie - mieszkam z rodziną w Irlandii od 10 lat, poznałam tu bardzo dużo uzdolnionych osób i to dzięki nim pokochałam papierowy świat.



 Wcześniej robiłam biżuterię oraz ozdoby z filcu. Jakieś 5 lat temu koleżanki namówiły mnie na spróbowanie zabawy z papierami i tak się bawię do tej pory . 
  Zaczęłam od robienia kartek , poznawania  papierów , dodatków i całych tych przydasi. 



Następnie zaczęłam przygodę z mixed mediami . Robiłam LO'sy oraz ozdabiałam blejtramy.  Jakiś czas temu zaczęłam sklejać projekty 3D i ozdabiać je na swój sposób.  




Aktualnie na moim blogu cosodsiebie.blogspot.ie  możecie zobaczyć różnorodne prace, jakie wykonuję w wolnej chwili.  Teraz jest pora na kartki świąteczne i taką kartkę przygotowałam jako gościnna projektantka Three Wishes . 







Pozdrawiam Sylwia S.

***

Dziękujemy Sylwii za wizytę na naszym blogu i za piękne prace. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz je zobaczymy! 





1 komentarz:

  1. Gratulacje raz jeszcze! Cieszę się, że mogliśmy Cię poznać, choćby wirtualnie. Przy odwiedzinach stolicy zapraszamy do pracowni :)

    OdpowiedzUsuń