poniedziałek, 3 czerwca 2019

Anielska drużyna

Dzisiaj chciałbym Wam pokazać pewną nowość u mnie.
Otóż po raz pierwszy zrobiłam zawieszki - anioły.
Są wykonane ze sklejki i złożone z 3 części, które należy ze sobą posklejać. Zanim to zrobiłam, pomalowałam je. Użyłam do tego różnych mediów. Na początek białego gesso, a potem to już różnie: mgiełki, pasty reliefowej Cadence - Style matt shabby chic, lakieru, markerów. Wzory naniosłam za pomocą masek i pasty strukturalnej.
Wiele wykorzystanych lub podobnych mixmediów znajdziecie na sklepikowych półkach Three Wishes
W ten właśnie sposób powstała moja anielska drużyna. Wkrótce każdy z tych aniołów powędruje do wyjątkowych osób, z którymi przez kilka lat byłam szczególnie związana.

A to one:





Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój pomysł i wykorzystacie go u siebie :-)

Pozdrawiam Was serdecznie :-)
Danusia / Pasje Danfi

6 komentarzy:

  1. Danusiu są przepiękne. Uwielbiam anioły,a te są poprostu nieziemskie💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Zdzisiu, że przypadły Ci do gustu :-)

      Usuń
  2. Są piękne i zapewne otaczają swoją opieką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są! :) przepiękne pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń