poniedziałek, 24 czerwca 2019

Ach cóż to był za bal...

Witajcie Kochani !


Każdego roku o tej porze w mojej pracowni, trwają prace nad albumami z całego roku szkolnego. Tym razem oprócz albumu zrobiłam LO z balu Ósmoklasisty mojej córki. Nie mogłam przejść obojętnie obok tego zdjęcia i zamknąć je tylko w albumie. LO powstało na tej samej bazie co karty albumów.









Ze sklepu użyłam:
Papier do scrapbookingu Afternoon Tea Cherry Flavor ScrapBerry'sPapier ozdobny A4 LemonCraft-VINTAGE TIME 023 YesterdayMintay by Karola -Celebrations 03 - Dwustronny Papier do scrapbookingu

Mintay by Karola -Together 06 - Dwustronny Papier do scrapbookingu  Pistolet do kleju na gorąco - 20W  Farba  Kredowa VERY CHALKY HOME DECOR 500ml 10


Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz