czwartek, 9 maja 2019

Recyklingowe pudełko w kolorze miedzi

 Uwielbiam papier. Lubię też nadawać nowe życie rzeczom, które normalnie się wyrzuca. Kocham tekturki. Ostatnio również dobrze bawię się mixmediami.
Postanowiłam to wszytko umieścić w jednej pracy.
Zrobiłam sobie pudełko z rolki po dwustronnej taśmie klejącej.
Mój kurs znajdziecie TUTAJZamiast oklejania papierem, tym razem wszystko pokryłam miedzianą pastą, używając do tego Cadence pasta METALIK 150ml - MIEDZIANY 
Potem wszystko okleiłam gazą (po warsztatach, które prowadziłam dla rodziców moich uczniów została mi zafarbowana kawą), a następnie, by nieco zagasić kolor, wszytko delikatnie potapowałam
Cadence pasta METALIK 150ml - SZAMPAŃSKI
Potem przykleiłam tekturki pomalowane Cadence pasta METALIK 150ml - SZAMPAŃSKI.Na koniec całość pokierowałam 







Jeżeli spodobało się Wam moje pudełko i będziecie chcieli zrobić podobne, to na półkach Three Wishees odnajdziecie następujące produkty:

http://threewishes.pl/pasty-cadence/1686-pasta-metalik-150ml-miedziany.htmlhttp://threewishes.pl/pasty-cadence/1722-pasta-metalik-150ml-szampanski.html



Pozdrawiam serdecznie :-)


Danusia / Pasje Danfi


2 komentarze: