poniedziałek, 6 maja 2019

Foto-kurs na kartkę w formie damskiej torebki

Nie jest tajemnicą, że lubię kartki o nietypowym kształcie.
Dzisiaj przychodzę do Was z kartkę w formie damskiej torebki - kopertówki. Jest to moja modyfikacja popularnej kopertówki.
Chciałam, by było prosto i elegancko





 Jeżeli spodobała się Wam moja torebka, to zapraszam na foto-kurs:

Z papieru wizytówkowego wycinamy prostokąt o wymiarach 21 cm x 29,5 cm i bigujemy jak na załączonym szablonie i zdjęciu





Z papieru scrapowego wycinamy prostokąty o 3 mm mniejsze (długość i szerokość) niż panele z naszego szablonu. Ja wybrałam papier scrapowy: dwustronny papier do scrapbookingu Rhapsody in Blue ScrapBerry's - Fleur Blue, dwustronny papier do scrapbookingu Rhapsody in Blue ScrapBerry's - True Blue




 Oklejanie bazy rozpoczęłam od wewnętrznej części, przy czym zanim nakleiłam papier na górny panel, przykleiłam do niego 2 magnesy

 



Dopiero po tym zakleiłam je wcześniej przygotowanym paskiem papieru





Teraz przyszła kolej na przyklejenie 2 kolejnych magnesów.
Ja zrobiłam to tak:
Do wewnętrznej część, gdzie miałam już wklejone i zamaskowane magnesy, przyłożyłam te, które chciałam nakleić  - same, dzięki swoim właściwościom, odnalazły te ukryte i przyczepiły się do nich.





Ja użyłam magnesów samoprzylepnych, więc w kolejnym kroku usunęłam taśmę zabezpieczającą. jeżeli nie macie takich - przyklejcie do nich kawałek taśmy dwustronnej, a następnie złóżcie naszą bazę, by powstał z niej kształt torebki i zamknijcie



Kiedy otworzycie górną część - magnesy będą przyklejone we właściwym miejscu



Teraz możemy przykleić pozostałe prostokąty





Zgodnie z założeniem miało być prosto i elegancko.
Prosto już jest.
Zatem by było elegancko dodałam paseczek o wymiarach 21 cm x 1 cm i okleiłam go taśmą imitującą cyrkonie.
Podobnym paseczkiem przyozdobiłam zamknięcie mojej torebki.














Dodałam jeszcze kieszonkę do środka



Mam nadzieję, że spodobał się wam mój kursik i że wykorzystacie go do wykonania swoich prac.

Pozdrawiam serdecznie :-)

Danusia / Pasje Danfi

8 komentarzy:

  1. Jest prosto , elegancko i pięknie :) Dziękuję za świetny foto - kurs :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i elegancko wyszła! Ja robiłam w ten sposób moje teczki, ale eleganckiej torebki jeszcze nie 😁 Muszę i takie zrobić 😊

    OdpowiedzUsuń