wtorek, 12 marca 2019

Żonkile - pierwsza żółta oznaka wiosny

O tym, że przyszła wiosna wiemy kiedy na ulicach pojawiają się kwiaciarki, które w wiaderkach mają żonkile. Ten moment już nadszedł.
 Biurko w pracy czy stół w domu od razu wyglądają wiosennie - jak znajdą się na nich żonkile.
Ja postanowiłam stworzyć żonkile z mojego ulubionego materiału - czyli z zimnej porcelany. A was proszę ocenić jak mi to wyszło. W procesie tworzenia - starałam się odtworzyć każdy szczegół, dlatego kupiłam sobie kwiat w doniczce, i wzorowałam się na nim.














Z półek sklepu "Three Wishes" wykorzystałam:


 Zimną porcelanę: 
  Suchą pastel:








9 komentarzy:

  1. Zaglądałam tu wczoraj, zagladam dzisiaj i nie mogę uwierzyć że to są robione żonkile. Wyglądają jak żywe. Ale jeśli to Twoja praca i one nigdy nie zwiędną, to chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. To moja praca w całości - zaczęłam od pręcików, później "koronki", dalej były płatki, łodygi i listki. Wszystko robiłam poetapowo z odstępem czasowym, bo detale musiały trochę wyschnąć. Ostatnim był etap koloryzacji i "montażu" ))

      Usuń
    2. Są przepiękne, mistrzostwo świata !!!!

      Usuń
  2. Красота!! Сразу весна на душе

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak żywe aż trudno uwierzyć że to są robione. TwOrzysz cuda.

    OdpowiedzUsuń