czwartek, 28 września 2017

Jestem nową Projektantką DT Three Wishes

Witajcie :)

Nazywam się Marina Yegorova i od dziś będę Was inspirować jako projektantka zespołu DT sklepu Three Wishes. 



Jestem Polką pochodzącą z Kazachstanu, w Polsce mieszkam od 6 lat. 
Skończyłam studia magisterskie związane z chemią, ale zawsze byłam osobą twórczą i kiedy tylko zobaczyłam jakie cuda można robić z zimnej porcelany, wyjechałam na Litwę, a później do Moskwy, by tam szkolić swój warsztat.

Teraz swoją pasją chcę Was zarażać na blogu Three Wishes.  

Na dziś przygotowałam dla Was storczyka phalaenopsisa, jako inspirację z zimnej porcelany.










z naszych sklepowych półek użyłam

moldy i zimną porcelanę


Już nie mogę się doczekać, kiedy Wam pokażę kolejną inspirację.
Zapraszam Was również na moje warsztaty z zimnej porcelany w pracowni Three Wishes.
Niebawem szczegóły.



Marina






1 komentarz: