czwartek, 7 września 2017

"Chciałbym mieć taką sieć..." - powoli żegnamy lato

Aura za oknem iście jesienna, powoli nadchodzi czas pożegnania się z latem.
A żegnać się..to tak, jakby trochę umierać.

Ale, żeby nie smęcić, zapodam Wam muzę i przywołam dla Was lato.
Niech powrócą ciepłe wspomnienia skąpane w letnim słonku!

Zapraszam do obejrzenia moich wakacyjnych chwil uchwyconych w obiektywie.  



Chciałbym mieć
Taką sieć
By w nią wpleść
Życia treść
By nią kraść księżycowe światło
Albo róż
Rannych zórz
Taką sieć
Chciałbym mieć
By w nią wpaść i nie wypaść łatwo.

Chciałbym trwać
Żeby znać
Zapach łąk
Czułość rąk
W ustach mieć kosmyk twoich włosów
Dłonie spleść
Oczy wznieść
Zapaść hen
W piękny sen
Pośród traw i rozkwitłych wrzosów

Być w siódmym niebie
Czuwać kiedy licho śpi
Nucić dla ciebie
Pisać pieśni jak K.I.

Chciałbym dać ci
Jasne sny
Ranne mgły
Wonne bzy
Nocne ćmy ptaki i zwierzęta
Letni sad
Świat bez wad
Stary płot
Ptasi lot
Wszystko co pamięć zapamięta....

- piosenka Michała Bajora -



tu klikamy i przy muzyce oglądamy dalej :))





















































 






















cmok


Małgosia

8 komentarzy:

  1. Piękne wspomnienia, przeurocze zdjęcia, pozdrawiam cieplutko i słonecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madziu! Miło Cię tu widzieć z samego rana :) Bardzo dziękuję za wpis i pozdrowienia. Życzę miłego dnia i dużo więcej słońca ;)
      A...i nie zapomnij zabrać ze sobą parasola :)

      Usuń
  2. przepiękny wpis, mam podobne odczucia, co do końca lata ;( uwielbiam je, a zim choć wiem, ze jest koniecznością dla mnie jest zmorą ;(.
    Przepiękne zdjęcia wspaniała pozytywna energia <3 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo się cieszę Magda, że spotkałyśmy się wśród letnich kwiatów i że poczułaś tą pozytywną energię :) I pięknie dziękuję Ci za te miłe słowa. Ogród to moja wielka miłość, dlatego będzie się tu przewijał, gdyż jest inspiracją w moim życiu i prywatnym i zawodowym. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do kolejnych odwiedzin :)

      Usuń
  3. Fantastyczne zdjęcia :-) Cudownie uchwyciłaś piękno mijającego lata. Wracając do tych zdjęć, będziesz mogla ładować akumulatory w zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu, zdecydowanie pomagają mi przetrwać zimę, bo niesamowicie tęsknię za ogrodem. Cieszę się, że się spodobały, dziś robiłam już kolejne, ale te już pachną jesienią :)

      Usuń
  4. Dobrze że tu trafiłam... Piękne,a Bajor to po Grechucie mój ulubiony pieśniarz ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Zdzisiu, u mnie tak samo :)Bardzo się cieszę :)uściski.

      Usuń