poniedziałek, 16 września 2019

Ślub w odcieniach niebieskiego


Witajcie.
Dziś to będzie mój pożegnalny post.
Moja pierwsza inspiracja była zrobiona metodą , którą kocham najmocniej i na moją ostatnią, postanowiłam zrobić również taka pracę, czyli z quillingiem.

To był piekny, kreatywny dla mnie czas. Cieszę się, że mogłam tworzyć dla Was i mam nadzieję, że moje inspiracje Wam się podobały (choć troszkę).
Miałam okazję podglądać moje utalentowane koleżanki, co oczywiście procentuje w moich pracach.
Dziękuję całemu DT Three Wishes za przmiłą atmosferę i tobie Małgosiu za zaufanie i za to, że mogłam tutaj pokazać moje prace.

A teraz już pora na pracę.
Pudełeczko z kartkę na ślub.








Życzę wszystkim nieustającej weny i do zobaczenia w sieci.
 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Uściski
Agnieszka

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba sama kompozycja i kolorystyka. Mam problem z tworzeniem kompozycji ...dlatego często inspiruję się Waszymi ....nigdy nie robię identycznych ...coś-tam zmieniam , często zmieniam kolorystykę.
    Podziwiam samo wykonanie .Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i myślę, że nie można bardziej docenić czyjejś pracy jak się nią zainspirować. Bo przecież inspiruje nas coś co jest ładne i nam się podoba. Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  2. Przepiękna praca Agnieszko! Bardzo Ci dziękuję za Twoje wspaniałe inspiracje stworzone dla obserwatorów naszego bloga, będzie nam tu Ciebie brakowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń