poniedziałek, 10 września 2018

Dzień Nauczyciela

Witajcie
Już za nami wakacje, rozpoczęcie roku szkolnego, a co przed nami... Dzień Edukacji Narodowej. Z tej okazji przygotowałam dla Was kartkę z okazji Dnia Nauczyciela. Ponieważ, kartkę chciałam przyozdobić kwiatami, a w szufladzie znalazłam różne kolory, ale nie taki jaki by mi pasował, postanowiłam sama je zrobić. Do techniki robienia kwiatów jeszcze dużo mi brakuje, ale myślę, że całość fajnie się komponuje ;)









Do wykonania pracy użyłam:

Foamiran irański BIAŁY 01 -duży arkusz 60x70 cm


Pastele suche Mungyo Gallery -  Zestaw 24 szt. 

Pręciki do kwiatów 2mm 50 szt x 2- zestaw  czarny kropelka na czarnej nitce  
Tasiemka bawełniana 4szt-1 m ScrapBerry's

Do miłego zobaczenia ;)
 
https://www.facebook.com/Papierowy-Trybik-Katarzyna-Dragosz-1111677908876276/
 

1 komentarz:

  1. Witam. Kartka bardzo mi się podoba. Jakie papiery zostały użyte do jej wykonania?

    OdpowiedzUsuń