piątek, 23 lutego 2018

Fioletowa kartka urodzinowa z kwiatami z foamiranu

Witajcie!

W mojej dzisiejszej inspiracji zobaczycie kartkę z pięknej kolekcji Romance Garden, 
zaprojektowaną przez Agę Baraniak dla Scrap And Me (Link).

Kwiaty zrobiłem sam, z foamiranu welurowego (Link) oraz tuszu pigmentowego Latarni Morskiej (Link). Wykorzystałem jeszcze kilka ozdobników ( perełki na druciku Link, biały jutowy
sznurek, gaza, tekturka z napisem Smile).

A tutaj kilka zdjęć:




Mam dla Was jeszcze niespodziankę. Czyli wideo-kurs, ale jeszcze nie dzisiaj:P
Właściwie to kilka, ale nie mam czasu ich zmontować. Ponieważ, chciał bym robić kilka rzeczy
na raz, czyli montować film, renderować kolejny (przetwarzać) i jeszcze obrabiać zdjęcia.
No niestety, program do montowania dość mocno obciąża mój komputer i wszystko się zacina. 


Na razie mam tyle :P 

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam

Maciek-Pracownia Maciuskrapki


4 komentarze:

  1. Prześliczna kartka w tych kolorach :D Kwiaty piękne,podziwiam Twoje zdolności.Chętnie obejrzę wideo-kurs ,który przygotowałeś :D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety ostatnio YouTube bardzo buguje i uniemożliwia mi przesłanie filmu na kanał. Więc jeszcze trochę trzeba poczekać :)

      Usuń
  2. Fiolet kolorem roku :-) Kwiatuchy przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczerze mówiąc to nie przepadam za bardzo za fioletowym, ale ta kolekcja bardzo mi przypadła do gustu :)

      Usuń