czwartek, 14 grudnia 2017

Choinkowy szał


Taki post nieplanowany z ostatniej chwili!
Nie spodziewałam się, że wykonane przeze mnie choinki spotkają się z takim ciepłym odbiorem na różnych grupach fb i profilu :)
Dziękuję za wszystkie Wasze piękne komentarze💓

Niektórzy z Was już wiedzą, że wpadłam w choinkowy szał ;)
Cieszę się jak dziecko z każdej zrobionej choinki.
Mam nadzieję, że obdarowanym też się spodobają, choć sami wiecie, nie każdy lubi na bogato :)
Niektórzy z Was pewnie pomyślą "wieś śpiewa i tańczy" ;)

Ja tam lubię ...i to bardzo,
więc mam z tego wielką radochę.
Uwielbiam styl shabby chic, więc w moich pastelowych choinkach nie brakuje
 koronek, koralików, piór, pomponików i innych ozdób, które w większości znajdziecie na półkach naszego sklepu. 

Użyte papiery pochodzą od firmy ScrapBerry's, która jest główną marką produktów, które sprzedajemy.
Wszystkie oprószone śniegiem i brokatem.  
Ponieważ moje choinki już niedługo pójdą w świat, postanowiłam, że zamieszczę je tutaj na blogu 
a nowe będę dodawała, niech będą dla Was inspiracją na te i kolejne święta.


ta z lewej z blado różowymi dodatkami


dla kogoś, kto lubi czerwone akcenty



z przewagą pastelowych żółci


 
z czerwonym dodatkiem 

 



jaśniutka kremowo biała z kwiatami z foamiranu i barwioną na różowo korą brzozy



w zieleniach i brązach, jako dodatek do pasteli





z dodatkiem błękitu





lawendowa





dla Przyjaciołki






A do choinki takie sanie do kompletu :)





Ponieważ wysyłacie sporo pytań, czy można zamówić w Three Wishes taką choinkę, 
myślę, że da się zrobić :))


Pozdrawiam Was szczególnie ciepło w te zimowe przedświąteczne dni .
Jeśli się zainspirujecie i uda Wam się zrobić choineczkę, dajcie znać w komentarzu, napiszcie :)   

A ja już znikam, kolejna choinka czeka.
Mam kilka Przyjaciółek do obdarowania.

 Małgosia


2 komentarze: