sobota, 18 listopada 2017

Gwiazdkowy prezent w stylu shabby chic

Nie wszyscy kochają styl SHABBY CHIC, 
ale ja się na pewno do nich nie zaliczam :))

Od wielu, wielu lat jestem jego ogromną wielbicielką, zanim jeszcze zaczęłam go nazywać terminem stworzonym przez Rachel Ashwell, określającym styl dekorowania wnętrz starymi lub postarzanymi meblami, przedmiotami w pastelowych kolorach, różanymi motywami, koronkami, falbankami i haftami. 
Jest to styl dla mnie trochę bajeczny, niezwykle kobiecy i romantyczny. 
Można tu zaszaleć z mnóstwem ozdób i dodatków.

W mojej pracy, która będzie gwiazdkowym prezentem dla jednej z moich przyjaciółek,
zainspirowałam się przecudną choinką Agnieszki Cebuli.
Stoi ona u mnie w pracowni i jest pamiątką po wspaniałych świątecznych warsztatach
z Agą w naszej pracowni.

Jak pewnie wiecie choinkę Agi pokrywają koronki i wydzierane skrawki papieru.
Ten pomysł wykorzystałam właśnie ozdabiając ramkę-klatkę, którą znajdziecie w  naszym sklepie.
Ramka ta występuje w dwóch kształtach i uważam, że fantastycznie nadaje się do ozdabiania.
Moją drugą inspirację z bardziej owalnym jej kształtem znajdziecie tutaj.   
A teraz czas na zimowy obrazek.
Mam nadzieję, że spodoba się mojej przyjaciółce.

 





Ze sklepu Three Wishes wykorzystałam:  



uwielbiany przeze mnie papier ScrapBerry's









charmsy, tekturki Snipart, wstążeczki, koronki i guziki.
klej magic, sztuczny śnieg i brokat w sprayu. 

Niektóre z produktów dostępne tylko stacjonarnie w pracowni, ale przy zamówieniu online można zapytać :)

Miłego wieczoru


Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz