piątek, 22 września 2017

Poznajmy się bliżej - Ewa Constancja


Jak zwykle mam pustkę w głowie i nie mam pojęcia od czego to poznawanie zacząć.
Na początku zawsze wypada się przedstawić.
Mam na imię Ewa, jestem żoną, mamą dwójki dzieci i babcią jednego wnuczęcia.
Jestem też opiekunem dwóch kotów....

tutaj tylko jeden, bo drugi uważa, że aparat go zje


i dwóch psów...


Kocham las i długie po nim wędrówki o każdej porze roku i w każdą pogodę ....





pola też kocham... i chmury, choć ostatnio trochę mniej.





I jeziora....



wiosnę...


i zachody słońca


I mój ogród też kocham choć ostatnio zaniedbałam go okrutnie w związku z czym męczą mnie potworne wyrzuty sumienia.

Kilka fotek z okresu świetności wyżej wspomnianego:






A kreatywnie? Bardzo lubię robić zdjęcia. Wszystkie powyżej i poniżej są mojego autorstwa.
Uwielbiam robić wianki i świąteczne dekoracje...






Potrafię też robić na drutach, szydełku i haftować.
Aktualnie, jak wiecie, wciągnęły mnie foamiranowe kwiaty ...




i drobne dodatki do nich



ale już zerkam nieśmiało w stronę scrapa,

  a po głowie chodzą mi mixmedia


Pewnie już się zorientowaliście, że wiecznie chodzę z głową w chmurach, a w głowie tylko kwiatki.
Już to nie najlepiej o mnie świadczy, a dalej jest tylko gorzej.
Czego nie lubię? Nie lubię MUSIEĆ, a że muszę chodzić do pracy, muszę sprzątać i gotować, i na wywiadówki muszę chodzić, i do lekarza czasami, i sypiać muszę... to tak nie do końca jestem szczęśliwa. ;)

Pozdrawiam wszystkich tych co wytrwali do końca. A tych co z nudów posnęli przy tym przydługim poście kieruję do naszej kochanej szefowej. To wszystko jej wina! Podstępem mnie wzięła i nie miałam innego wyjścia. ale broniłam się jak lwica przez kilka ładnych miesięcy.
 Buziaki dla wszystkich.


7 komentarzy:

  1. Ewuniu! Cudowne zdjęcia, krajobrazy, Twoje prace i Twoje kwiaty w ogrodzie, które uwielbiam! Dziękuję, że zechciałaś nam pokazać te cuda. Jestem oczarowana, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, Ty jak zawsze, łaskawa. :D Dziękuję choć nie zasłużyłam na takie peany.

      Usuń
    2. A Ty jak zawsze skromna, niepotrzebnie ;) Uściski.

      Usuń
  2. wspaniałe fotki zwłaszcza ta z tymi psiakami w zimowym lesie, choć wolę lato i piękne kwiaty w ogrodzie i te na żywo to cudne <3 pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie i również ciepło pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń