sobota, 22 lipca 2017

Poznajmy się bliżej

Hej, hej... nadszedł czas abyście poznali mnie troszkę bliżej :)

Jestem trzydziestoletnią żoną i świeżo upieczoną mamą :)

Moja przygoda ze scrapbookingiem  rozpoczęła się kilka lat temu.. wkręciłam się w to po dosyć nie przyjemnych wydarzeniach, które miały miejsce w moim życiu. Żeby nie myśleć o złych rzeczach zaczęłam robić kartki. I to była jedna z lepszych decyzji :) co prawda kilka lat temu w życiu bym nie powiedziała, ze będę się czymś takim zajmowała :) 

Lubię robić kartki, ramki na zdjęcia a przede wszystkim albumy :) Najlepiej odnajduję się w pracach kobiecych oraz dziewczęcych... po prostu uwielbiam RÓŻ :)

Ostatnio bardzo dobrze odnajduję się w stylu clean&simple. Czasami mniej oznacza więcej :)

Dobra, koniec już.. czas na kilka moich prac :)









Pozdrawiam serdecznie
POLA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz